Re: [OT] Sodastream - plnění CO2 tlakových lahviček

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Červenec 16 10:40:39 CEST 2024

Ja pouzivam SODA S ten sroubovaci.

CO flaska mus byt obracene, aby ventil byl nize nez no flasky, pak to
jde celkem obstojne rychle.

Centrofixem na pixlu si napisu hmotnost prazdne a plne + priblizny cas
plneni (hmotnost plne  by tam nekde mela byt malym natisknuta),  abych
ji neprecpal.

Redukcni ventil tam nemam, prlnim to rovnou z velke CO flasky pres
takovy hnlikovy adapter  s kulakem pro plyn, ten ale neni na takovy tlak
urcen, ale drzi to.

LK