Re: Matematický problém

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červenec 15 15:40:24 CEST 2024

Na AVR jsem kdysi párkrát použil řešení, že se udělá subPWM mající 1, 2
nebo 3 bity. Takže třeba 10,25 se udělá jako 11, 10, 10, 10. Musí se
zvolit správný PWM mód, aby pulzy na sebe dobře navazovaly, jestliže
hodnoty přepíná obsluha přerušení.

Některý AVR mají i možnost pro timer použít nějaký násobek frekvence
jádra, pak jde třeba 48 nebo 64 MHz. Např. Attiny25/45/85, nebo
AVR128DBxx, ...

PH