Re: KiCAD 8.0.3 - jak z PCB desky udělat součástku ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Červenec 14 18:08:32 CEST 2024

Já u méně pracných věcí ani nehledám knihovny, protože mi přijde
jednodušší si to namalovat sám a v provedení které mi nejlíp vyhovuje.

Jestli to máte naimportované v Kicadu jako desku, tak stačí všechno
označit, zkopírovat a vložit do svého footprintu. Vloží se jenom pady,
ale to je hlavní.

Takže já bych v prvním kroku okótoval obrys a pozici nějakého padu vůči
němu. Pak už jen vložit ty pady, domalovat obrys, nějakej orientační
obrázek, třeba největší součástky, okraj do potisku a do hranice okolí.
S přepočítáváním palců není žádný problém, zobrazí se to v jednotkách co
jsou v Kicadu nastavené. Je pak na vás, zda zkopírujete/opíšete celé
hausnumero, nebo třeba zaokrouhlíte na desetiny mm, jako to většinou
dělám já.

PH