novy mobil a ESIM

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 10 18:15:04 CEST 2024

Mně by se to líbilo už jenom z toho důvodu, že u 2-SIMkových mobilů je
dnes často takový nepěkný zvyk kombinovat slot pro 2. SIM se slotem pro
SD kartu.
Tak buď můžu mít 2 SIM nebo 1 SIM a k tomu SD kartu.
Pokud by se dala použít ESIM a k tomu jedna fyzická SIM, a zůstal by
slot pro SD kartu volný, tak super.

Abych předešel případné námitce: ano, vím, že se různým pilováním,
broušením a dalšími nestandardními postupy dá dosáhnout i stavu, že u
některých mobilů se tam pak dá narvat i 2. SIM a současně SD karta. Ale
touhle cestou bych určitě jít nechtěl, u nového mobilu už vůbec ne.

PL