novy mobil a ESIM

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Červenec 10 17:57:27 CEST 2024

ESIM je boží věc pokud člověk cestuje, hlavně třeba mimo EU.
Třeba v Chorvatsku šla koupit 2xESIM na 10dnu neomezeně (100GB), za 2x5E=10E
Ruzně se dá koupit profil i třeba na den, tyden 500MB, 3GB a tak podobně.
Třeba jen na průjezd danou zemí mimo EU pro data.

Pokud to má človek po Česku tak si sice esimku může pořídit od svého
operátora, ale to je tak všechno. Jasně nerozbije se mu SIMka jako taková.
Ale já bych stejně chtěl mít ESIM volný pro cestování, takže bych si ji jako
svoji primární nepořídil. A telefon co umí dvě esim taky asi moc není

Takže ano na cestovaní super a lze to je doporučit.
Na Česko to v podstatě není nutné.....

Jinak já sice nemám telefon ale používám SIM adaptér co esim emuluje.....

Zdeněk Aster