Re: Poraďte sím, isolated AD převodník pro měření na LiIon článcích

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Červenec 10 13:03:18 CEST 2024

Nějak mi to nedochází... Jsou to vlastně spínané děliče 1:10. Jenže to
když přivedete na ADC v AVR, tak ten má rozlišení cca 5mV, takže máte
krok 50mV. Ale pro LiFePo je i těch 5mV hodně. Nebo to nechápu, jak to
funguje.

Martin Záruba