Lahka letna tema alebo Ako vedecky napisat blikanie ledkou

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Úterý Červenec 9 15:02:44 CEST 2024

Na výkonových modulech od firmy Curtis se už léta používá "dvouciferné" vyblikání chybového kódu:... 1.číslice ... 2 sec pauza ... 2.číslice ...8 sec pauza ...I ten nejhloupější technik to dokázal do telefonu správně interpretovat.Vyblikávání bych odhadl na 3Hz se střídou 33/66%.Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> Datum: 09.07.24  14:45  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: Lahka letna tema alebo Ako vedecky napisat blikanie ledkou Blikanie na komercnych zariadeniach velkych firiem - asi "najzlozitejsie" zo zariadeni, ktore pouzivame je 6 faz bootovania zariadenia indikacia dvojfarebnou ledkou:1x za 4 sekundy amber(1s svieti 3 nie)1x za sekundu amber (asi 50%/50%)4x za sekundu amber (asi 50%/50%)1x za 4 sekundy blue ( 1s svieti, 3s nie)1x za sekundu blue (50%/50%)4x za sekundu blue(50%/50%)Ked ostane svietit modra trvalo, tak je zariadenie pripravene.Cely proces bootovania podla konfiguracie a velkosti zariadenia trva 10-30 min.DodoDňa ut 9. 7. 2024, 10:00 M. <milger na pobox.sk> napísal(a):Zdravim,

no, teoriu blikania ledky nepoznam, ale prakticky to robim takto:

1. 16b. slovo, 1-svieti, 0-nesvieti,

2. krok 100ms, vsetky stavy prejde za 1.6s,

3. pouzivaju sa iba stavy: 0x0000, 0xFFFF, 0xFFFE, 0x8000, 0xFFAA,
0x0055, 0xAAAA.

Prakticky zaver:

Viacej stavov nie som schopny rozoznat, ani si ich vyznamovo zapamatat.

:)

Milan

M.