IPv6

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Červenec 9 10:10:13 CEST 2024

DD,

IPv6 stale nie je plne podporovane. Napriklad na mobile (ako hotspot pre notas) mam iba IPv4 cize zakladna vyhoda dostupnosti zariadeni kdekolvek chyba.
a pochopit tie komplikovane hieroglify naroziel od IPv4 je nad moju ochotu pretoze IPv6
adresa sa jednoducho zapamatat neda.
ked som menil modem u mojeho providera tak som vedel ze mi bude chciet dat IPv6
tak som si vydrankal IPv4 lebo by mi to prinieslo len nevyhody

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Tuesday, July 9, 2024 9:21 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: IPv6

Můj názor se příliš neliší, snad jen v detailech. Vzhledem k tomu, že si celkem pamatuji začátky IPv4, tak mám názor, že IPv4 vzniklo v rukou "amatérů", kteří prostě chtěli komunikovat pomocí svých počítačů (což byl kdejaký šrot) a proto to udělali aby to šlo. Zatímco IPv6 vzniklo pod dohledem "odborníků" z různých věhlasných firem, kteří se snažili si dokázat, kdo vymislí složitější konstrukci. Je to podobné, jako když čtete skripta. Pokud mají jednoho autora, tak se to celkem dá číst, když jsou tam dva autoři, je to problém a když jsou tam tři, nebo nedejbože "a kol." tak se to nedá ani přečíst, natož pak pochopit.

---------- Původní e-mail ----------