Re: [Úkrok stranou]: Poptávka: Chytřejší rozvaděč pro veeřejné osvětlení

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Červenec 7 13:39:41 CEST 2024

Toto by snad mohlo být řešení na hrani a menší spotrebu (jako ten teploměr
například - end point nebo client ci jak tomu říkají). S menší spotřebou uz
asi  nic moc nebude. Dá se koupit hotová věc, ale cena už je někde jinde.

https://www.seeedstudio.com/blog/2024/05/17/turn-your-xiao-nrf52840-into-a-meshtastic-device-to-send-receive-and-rebroadcast-messages-low-power-and-long-range/