Rezervacni system na vybaveni

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Neděle Červenec 7 10:17:28 CEST 2024

Zdravím,

asi moc nepomůžu, ale vím, že existuje nějaké open source řešení pro
Nextcloud (ten je taky zdarma) ve formě nějakého pluginu, který umožňuje
resource management (místnosti, auta, projektory atd.) a samotná
reservace se pak dělá přes kalendářový systém Nextcloudu.
Osobní zkušenost s tím nemám, ale vím že to existuje, protože jeden z
našich malých zákazníků to používá. Nevím jak moc jsou s tím spokojení,
ale před časem na to nějak přišla řeč a bylo mi řečeno, že to používají
proto, že nic lepšího zdarma nenašli.
Takže ten výběr free aplikací asi nebude moc široký.

Zdraví PavelK