Re: [Úkrok stranou]: Poptávka: Chytřejší rozvaděč pro veeřejné osvětlení

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Červenec 6 13:11:31 CEST 2024

Zajímavé. Nějak jsem nenašel jak ten bod využít. Předpokládám, že se to
bude hodit pro nějaké bateriové IOT, které vyslou pár dat jednou za čas.
Kde bych třeba našel teploměr (klienta), ktery bude na jednu batetii
fungovat "věčně"? Dále se tam píše, že v EU je omezeno vysílání cca 6 minut
/ hodinu. To funguje jak?

Děkuji