Poptávka: Chytřejší rozvaděč pro veeřejné osvětlení

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Sobota Červenec 6 01:01:25 CEST 2024

Ahoj všem,

potřeboval bych pro obec sehnat firmu, která mi sestaví a případně i
namontuje na místo nový rozvaděč pro veřejné osvětlení. V současné době
máme zděnou skříň s elektroměrem a jističem 3x10A a 3 okruhy osvětlení s
různou zátěží, každý okruh na jedné fázi.

Problém je v tom, že na jedné fázi je více svítidel a navíc dobíjení
dvou radarů, takže poměrně často (několikrát týdně) vypadne jistič.
Včera navíc odešel stmívací

Do budoucna bychom chtěli celé toto připojit na FVE, ale nemáme zatím
propojovací kabel mezi budouvou s FVE a tímto rozvaděčem (cca 70 m).

Do doby propojení mám myšlenku převést systém na jednofázový jistit 1x25
A a jednotlivé okruhy zpožďovat (něco jako https://www.rele.cz/p/sjr-2).

Zároveň by bylo fajn, kdyby šlo pro potřeby letního kina veřejné
osvětlení vypnout a zapnout na dálku přes mobil.

Tady v konferce jsou lidi z různých oblastí a touto chtřejší
elektrikařinou se asi zabýváte. Moje představa je taková, že by firma
buď sestavila rozvaděč a nějaký místní elektrikář by ho připojil, nebo
úplně super by to bylo na klíč včetně revize.

Nemohu to udělat tak, že bych si to ubastlil sám. Normálně to zaplatíme,
tady to není o nedostatku peněz, spíš o nedostatku (zájmu) místních
elektrikářů.

Díky
Standa

Běleč u Mladé Vožice, Jihočeský kraj