Re: [MECH] - Pilníky - údržba?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 4 15:16:37 CEST 2024

Já to tou bruskou samozřejmě brousím. A vím, že lesáci brousí pilníkem,
aby jim řetěz tolik neubýval. Chtěl jsem jen říct, že ty videa na
youtube jsou dost naprd. A platí to i pro elektro, příkladem budiž
mcu.cz. Tam jsem sjel naposled video na
http://mcu.cz/news.php?extend.5130.62 a jediné co jsem se dozvěděl, že
jsou s tím asi na Windows jakési problémy. Mně to jelo na Linuxu na
první dobrou.

Mrazík