Re: [MECH] - Pilníky - údržba?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 4 13:59:19 CEST 2024

Zrovna včera jsem náhodou zkoukl video, jak se správně brousí řetěz
pily. 15 minut v pr...i a nevím nic nového. Jasně to bylo určeno pro
blbce, ale účel fakt nechápu. Ani zmínka proč to brousí pilníkem, kde
ten pilník sehnal a za kolik, jak dlouho vydrží atd. Prostě to důležité
úplně chybí.
Většina podobných "návodů" na youtube má stejný ráz a mají dobrá
hodnocení. Lidstvo zblblo.

Mrazík