Re: [MECH] - Pilníky - údržba?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 4 11:58:16 CEST 2024

Moc byste si asi nepomohl. Na Poldovce mi kdysi mistr odborného výcviku
ukazoval příklad. Učeň si stěžoval, že má tupý pilník. A ten mistr mu ze
srandy řekl - tak si ho nabruš. Hoch pustil brusku a pilník opravdu
"nabrousil". Mistr to pak léta ukazoval známým jako příklad neuvěřitelné
blbosti. Dneska by to bylo asi normální.

Mrazík