Re: OT: externí mikrofon k telefonu přes USB

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Úterý Červenec 2 20:22:19 CEST 2024

Prodat.
==========

Pokud bych chtěl něco kolem zvuku, zajdu do muzikanfské prodejny, tam
jsou lidi co to umí předvést a poradit, ano jsou dražší než na netu, ale
klidně vám rozmluví i dražší a mnohem lepší věc že to spolu nebude chodit.

Já bych to řešil normálním analogovým bezdrátovým mikrofonem a USB
mixákem. Stejně ten zvuk potřebuje upravit, řeč chce stáhnout basy,
pokud to má být hypnotizující řeč, tak naopak basy přes parametrický EQ
do zblbnutí přidat, potlačit efekt nosu, spravit sykavky, komprese
dynamiky...

doporučuji tohle, má to speciální režimy pro řeč
https://www.aliexpress.com/item/1005006374704606.html

Mikrák si už snad najdete - wireless studio microphone