Re: Lze pájet mosaz mosazí?

Pondělí Červenec 1 21:22:11 CEST 2024

Kdyz jsem delal TC, tak se mi osvedcily spis hole draty a tavidlo
(pravda, docela drahe, takovy prasek, musel bych se podivat na pixlu)
Obalovany drat jsem taky pouzival a jde to. Ale je to na jeden pokus,
tavidlo z pixly se da pridavat libovolne kdyz to na prvni dobrou dost
nezatece. Kazdopadne jsem pouzival PB+O2, v bauxx se daji koupit za
mensi tisice v nouzi soupravy lahve O2 plus nejaky fajnovy plyn s
horakem, v nejhorsim. Ja si susim pokoutne koupenou 50l lahev s asi 100
barama coz mi asi dozivotne staci ;-)