Re: MECH: Lze pájet mosaz mosazí?

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pondělí Červenec 1 21:03:53 CEST 2024

Té stříbrné pájce zbytky SnPb vadit nebudou. Asi se její vlastnosti
maličko změní, ale nebude to zásadní. S její pomocí běžně opravuju věci,
které byly původně pájené naměkko a nepozoruju žádné problémy. Jen
doporučím si to pájení vyzkoušet někde vedle, mně se první spoje moc
nedařily, než jsem přišel na to, jak moc je potřeba ten spoj prohřát. A
že se plamenem moc nesmí na tu pájku, ale jen na ty spojované díly.
Jinak na tom nic zásadního není a drží to opravdu hodně.

Věřím, že se zadaří.

JMN