Kam připojit stínění?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červenec 1 19:05:40 CEST 2024

Zdravím,

mám tu zařízení, které má analogový diferenciální vstup, vstup je galvanicky
oddělený od zbytku desky, napájení je přes DC/DC měnič, tedy také oddělené.
Celé je to ve vodivé krabici. Protože na tom analogovém vstupu jsou signály
od nějakých milivoltů výš, možná by nezaškodilo to celé obalit alespoň do
mědi, protože o kus dál, v téže krabici, je nějaký procesor, DC/DC měnič,
displej a další milé zdroje rušení.

Teoreticky se dá kolem citlivé části udělat nějaká ohrádka s víčkem, ale kam
to připojit? Proti zemi celého zařízení, resp. na tu vodivou krabici? Nebo
na zem té oddělené částu? Totéž platí pro stínění přívodu do té analogové
části.

Mám cukání to stínit právě k zemi té analogové části, k té, která je
oddělená od zbytku zařízení - ale neumím si to teoreticky potvrdit ani
vyvrátit, pomůžete?

Díky.

Pavel Kutina