Re: [MECH] - Nemá někdo tip na kvalitní jehlové pilníky ?

Petr P Rteppa na seznam.cz
Pondělí Červenec 1 16:31:10 CEST 2024

https://www.profikraft.cz/produkt/KR-4321/
Do této firmy chodím a mají dvě oddělení, amatér a profesionál, a vždycky
jsem si v tom profesionálním dobře vybral.

Petr Žák
"Zdravím,

Vzhledem k tomu, že v rámci mého víkendového projektu jsem byl nucen
vrtat a ručně vybrušovat 24 atypických děr v zadním panelu jednoho mého
bastlu (24x banánkový konektor na panel), zjistil jsem při tom úmorném
vedru v dílně, že moje sbírka jehlových pilníků je poněkud patetická a
že budu muset opatřit něco jako opravdové profesionální jehlové pilníky.

Nemá někdo tip na firmu vyrábějící opravdu kvalitní pilníky ? Něco jako
je Knipex v oblasti kleští. Aby to jednoduše fungovalo a vydrželo.
Zkoušel jsem strejdu Googla, ale moc to nepomohlo. Jsou tam fůry odkazů
na různé sady za 150 - 200 Kč, ale nic z toho na mně nedělá dojem, že by
to vydrželo a celkově to budí dojem, že by to raději zpívalo než pilovalo.

Díky za jakýkoli tip

PavelK