[OT] elektro auto

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červenec 1 14:41:47 CEST 2024

Elektrickej bagr měli na Hořkovci už za bolševika. Zas taková paráda to
nebyla, tahalo to za sebou kabel 6kV a tak s tím revizní technici měli
dost práce. Ostatně ty obrovské stroje na zákopy, co mají vojáci jsou
diesel-elektrické. Ona ta elektrika se dá líp regulovat.

Nové jsou na tom jen ty baterky, které jsou patrně na prd, ale dneska
prostě frčí - dostanou dotaci, kterou v konečném důsledku zaplatíme my
všichni.

Mrazík