Re: [MECH] - Nemá někdo tip na kvalitní jehlové pilníky ?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červenec 1 13:54:08 CEST 2024

Jo, přesně tyhle mám taky. A protože mne Lidl namlsal (jsou fakt dobré), tak
jsem koupil ještě pár sad z Ali, a ty jsou hrubé, loupe se z nich potah a
celkově stojej tak nějak za prd. Ty lidlovské si šetřím na jemnou práci na
tvrdých materiálech :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, July 1, 2024 1:30 PM
Subject: Re: [MECH] - Nemá někdo tip na kvalitní jehlové pilníky ?

Z těchto to nebyly žádné.
Byly to myslím ty, co odkazoval pan Šinko:
https://www.modelforum.cz/viewtopic.php?p=2007744#p2007744

Odbočka: pan Kořenský to chtěl na díry pro banánky. To mě trochu udivuje,
banány snad mají kulatou díru? Ale to není podstatou sdělení.

Kupodivu docela dobře funguje tohle na hranaté díry:
https://www.gme.cz/v/1504803/proskit-sr-015-vystrihovaci-kleste-190mm
Koupil jsem si to kdysi dávno, že tím budu dělat hranaté díry aspoň do
plastu.
Ale teď nedávno jsem tím stříhal otvory do plechového rozvaděče.
Ocelový plech nějakých 0.6-0.7mm, fakt docela bytelný. Ale otvor pro jistič
jsem tím v pohodě vyšmikl. Až mě to překvapilo.
Tak díry do nějakých hliníkových panýlků by to asi muselo stříhat jako nic.

PL