Re: Knipex ci neknipex, was: [MECH] - Nemá někdo tip na kvalitní jehlové pilníky ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červenec 1 13:24:41 CEST 2024

chtelo by to odkaz na nejakej ten lepsi vercajk :-)
ale to porovnani mam asi takto :
pajecky
solomon&spol ... ersa weller pace jcb hako ............. metcal :-)
a kleste:
proskit ... knipex, c-k, bahco ............ ? :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice