Re: [MECH] - Nemá někdo tip na kvalitní jehlové pilníky ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červenec 1 11:57:07 CEST 2024

zadne kamenovani nebude a srovnani s metcalem take neodpovida :-)
knipex je kvalitou, cenou, dostupnosti, jak informaci tak prodej proste
slusna overena firma. za xx let lze skoro rict, ze bez velkeho zklamani.
napric celym sortimentem.
bud si koupim stipacky u slona proskit, nebo v alci v lidlu a pak az je
knipex. nema cenu laborovat mezi 100 - 1000kc. casem overeno. znam a mel
jsem v ruce i jine kvalitni, c&k, bernstein atd. ale dostupnost a rozdil
uz neni uplne zajimavy.
jednou jsem reklamoval na zastoupeni knipexu podivny design opakovane
kupovanych stipacek(v TME) jestli to neni fejk 77 42 115 a prej je
novinka/vylepseni a je vse v poradku. udelali z nich baculaty neco, fuj
!  k te kvalite muzu doporucit, drzet se klesti s ostrim 64HRC. trba
rozdil prave 77 42 115 a 79 42 125. ty 79 42 125 maji ostri uplne bez
chyby, ty druhe uz "omackane". samo nevim, si je treba nepujcil nejakej
kolega co sel kolem a zkur...l mi je :-) ty modro/cerny maji i lepsi
plast na rukojetich.
loni jsme si udelal radost s placatejma knipexama, jako nahradu za male
zelene od slona(slouily leta ok) a doporucuju. naprosto presne, ze
seberou naplocho na stole i vlas. proste univerzalni kleste na vsechno.
34 52 130.
a kdyz uz tu "prodavam" knipex, tak pidi_kombinacky 08 05 110 jsou pro
elektronika super. male matky, hroty z pajecek, draty na prostouchnuti
odsavacky.
za me knipex ok.
tk.
p.s. ted si vzpominam co jsem koupil a nic moc, tak titanovy pinzety a
procvakavaci revolver kleste.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice