Re: [MECH] - Nemá někdo tip na kvalitní jehlové pilníky ?

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Červenec 1 10:22:48 CEST 2024

Ahoj,

Nepoznáváš je na některé z následujících fotek?
https://www.lidl.cz/q/search?q=sada+pilníků

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 1. 7. 2024 8:49:50
Předmět: Re: [MECH] - Nemá někdo tip na kvalitní jehlové pilníky ?
Kdysi jsem si koupil sadu diamantových jehlových pilníků (jak to

nazývali) v nějaké akci Lidlu za pár korun.

A byly překvapivě dobré. Skoro jsem až na ten diamant začal věřit.

I materiály, kde běžný pilník ani nezanechal stopu, tak tenhle to slušně

bral.

Byly dokonce tak dobré, že někomu stálo zato mi je ukrást na jedné montáži.

Ale je to už pár let, tak netuším, jak je to opakovatelná a

replikovatelná zkušenost.

Kdybych si jich zas někdy v nějakém letáku všiml, tak bych si je koupil

znovu.

Ale letáky Lidl k nám přestaly chodit, takže už na záchodě nemám co

prohlížet.

PL