Re: [MECH] - Nemá někdo tip na kvalitní jehlové pilníky ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červenec 1 07:34:28 CEST 2024

mam koupeny jeden odtud a kvalita a provedeni ok.
a snad i cena trochu odpovida, ze napostavite sadu za 200kc.
t.
https://www.ajaxpilniky.cz/jehlovy-pilnik-plochy-pja

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65