OT Site...trochu akademicke

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 31 12:22:08 CET 2024

No tak to už je opravdu něco výkonnějšího....
Stejně bych byl opatrný a nedělal hodně změn najednou. Vždycky něco změnit
a pak to třeba vyzkoušet. Mám zkušenosti že u těchhle zařízení bývají
chybičky většinou všechno chodí dobře a pak si něco postaví hlavu. Pak
člověk časem přijde na to že v daném zařízení tam ta podpora sice pro danou
funkci je deklarovaná ale nefunkční.