https http

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Leden 31 12:14:58 CET 2024

> Nicméně neumí https a nemám sil to tam
dodělávat. No a když se za stránky, která je otevřena přes https (což
prohlížeč vnutí většině klientů) chci dostat Ajaxem na ten lokální
server přes http, tak to ten lokální server blokuje.

Co tam dat reverzni proxy (treba nginx), ktera udela SSL terminaci?
Pouzivam to bezne. V LAN budete mit HTTP a HTTPS bude resit jen nginx a dal
to ostatnim serverum predavat po nesifrovanem HTTP.