OT Site...trochu akademicke

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Leden 31 10:30:59 CET 2024

Doplňuji, taky běžně používáme 192.168./24-18 a funguje to všude.

Níže uvedené doporučuji - ideálně v kombinaci s VLAN i na Wifi. Jen to
chce mít dostatečný router, který to dokáže doma uroutovat. Protože
najednou přecházíte ze switchovaného segmentu do routované sítě.  A
uroutovat 1Gbit s filtračními pravidly už není úplně jen tak a každý
"domácí router" to nedá. Abyste si nezhoršil odezvu mezi servery a clienty.

Petr