Re: Zase Arduino - jak dostat data do přerušení

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Leden 31 10:27:14 CET 2024

Dobrý den,
ano,stále se bavíme o simulaci bytovými operacemi.Je to zcela
unikátní,nadřízený systém rychlost nezmění,je to koupený rotator pro točení
antény,s autorem není řeč o změně sw,tak aby to eliminovalo vůle v
prevodech,tak se to snažíme řešit zaplatou přes Arduino.Posledni,už funkční
verze, žádná časová zpoždění už nemá, jen čeká na hrany hodin.
Pro použití HW seriál portu bych to musel dost předělávat, takto to už
vyhovuje.