Problém s osciloskopem OWON XDS3102A (100MHz/1Gs)

Ladislav Kručinský ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Úterý Leden 30 21:26:12 CET 2024

Zdravím kolezi.

Při pokusničení s laboratorním zdrojem jsem si znovu potvrdil jeden problém,
který mám s výše uvedeným osciloskopem.

V režimu spouštění NORMAL kdy by po každém splnění spouštěcích podmínek mělo
dojít k odběhu (a zobrazení) časovky se toto u mne děje vždy až při druhém
splnění podmínky a pak se mi zobrazí dva průběhy najednou. U rychlých
periodických dějů to nevadí ale zrovna při tomhle měření odezvy zdroje to
dost štve protože tam člověk buď má průběhy dva na sobě až po druhém zapnutí
(zdroje) nebo jsem musel "natahovat" časovku pomocí režimu SINGLE - tam to
fungovalo v pohodě.

Táži se tedy, věda že podobné osciloskopy se tady vyskytují:

*	Není chyba mezi osciloskopem a židlí?
*	Potkali jste se někdo s tímto zádrhelem?
*	Dá se nějak u tohoto osciloskopu aktualizovat FW?

Děkuji za odpovědi.

Ing. Ladislav Kručinský

Koněvova 427/90

713 00 Ostrava - Heřmanice