Zigbee PIR pro HA

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Leden 30 00:14:08 CET 2024

Díky. Pomohlo mi to. Našel jsem pár návodů a snad už to jede. Postup je pro
Zigbee GW Conbee III připojenou k Synology cca následující:

Přes Synology SSH dohrát drivery USB, pak už je Conbee III GW vidět na
ttyUSB0 ...

Bacha1, v konfiguračním souboru musí být baudrate, pro Conbee III je to
115200, což asi není standardní, protože v žádném návodu co jsem viděl to
nikdo neřeší. Pak se to rozjelo.
Bacha 2, v terminálu toho mosquito MQTT brokera není bash, musí se to dělat
přes sh.

Kdyby to někdo hledal, tak je to tady:
https://github.com/robertklep/dsm7-usb-serial-drivers/tree/main/modules/r1000/dsm-7.2
(pozor je potřeba vybrat správnou verzi procesoru a DSM v Synology)

Trápím se tady s tím celý večer, ale toto mám už rozjeté.

Nainstaloval jsem do zvláštního kontejneru Eclipse Mosquito MQQT broker,
ten také nastartoval a propojil jsem to se Zigbe2MQTT v dalším kontejneru.

V HA jsem dal v doplňcích MQTT a nastavil tam IP a heslo toho brokera, to
napsalo úspěch, ale co teď? Nastavení toho MQTT doplňku vypadá dost chudě -
publikovat paket, naslouchat tématu ???

Jak tam přidám přes HA nějaký senzor?

Podle logů to jede:

1706568440: mosquitto version 2.0.18 starting
1706568440: Config loaded from /mosquitto/config/mosquitto.conf.
1706568440: Opening ipv4 listen socket on port 1883.
1706568440: Opening ipv6 listen socket on port 1883.
1706568440: mosquitto version 2.0.18 running

info  2024-01-30 00:05:49: Logging to console and directory:
'/app/data/log/2024-01-30.00-05-49' filename: log.txt
info  2024-01-30 00:05:49: Starting Zigbee2MQTT version 1.35.1 (commit
#9eaaa0f)
info  2024-01-30 00:05:49: Starting zigbee-herdsman (0.30.0)

Díky,

HP

pá 26. 1. 2024 v 9:34 odesílatel Tomáš Hamouz <