Re: Laboratorní zdroj

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 29 21:05:55 CET 2024

Nojo, je tam kondík na výstupu.
V podstatě neprojde ani ten LEDkový test. Ten kond musí tu energii vybít do
toho odporu. Tohle udělají i jiný Číny co jsou spínaný.
Nejspíš neexistuje řešení, jak zabezpečit u spínaného zdroje aby tam ta
špička nebyla.
Ano, dá se za to dát ještě lineární regulace, ale to pak nebude ten zdroj
za 1200kč..

Dá se s tím žít, když člověk ví, co to dělá a co to může způsobit. Ale chce
to mít alternativu, která tohle nedělá. Třeba i s menším max. napětím a
proudem.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 29. 1. 2024 v 20:11 odesílatel Ladislav Kručinský <