9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Leden 29 10:22:40 CET 2024

Můžu potvrdit že z ali jsem koupil oba druhy "9V" dobíjecích baterek (dobíjení usb konektorem).
Jedny mají 2 Li akumulátory v sérii přivedené na svorky baterky (a ochraný obvod)
Druhé mají 1 akumulátor a trvale běžící měnič. Ten můj prodejce ale už neexistuje.
Lubor

> Od: "Jan Kuba" <honza.kuba na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 28.01.2024 22:19
> Předmět: 9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

Asi ve třech přístrojích mám 9V baterie.  Používám Ni-MH akumulátory, ale do roka je po nich.V měřáku, který zapnu tak 1x do měsíce je ve vypnutém stavu malinký odběr a ten Accu vybije a pak už nemá kapacitu.Objednal jsem teď nějakou 9V Li-on z Číny, ale je problém, že plně nabitá má jen 8,3V a v podstatě rychle se dostane na 7,5V a to už přístroje řvou, že je to málo.