Re: Laboratorní zdroj

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 29 01:13:54 CET 2024

Tady:  https://nl.aliexpress.com/item/32946735505.html
Je jiná verze podobného zapojení ( přepínání vstupního napětí )  a trochu
propracovanější.
Používají tam LM358. Ale už je to moc drahé...

Já někdy zkusím ten můj zdroj otevřít  a OZ vyměnit. Mám je v paticích,
nebude to až taková práce.
Mám tu nějaké OPA , LT ,  když nebude sedět pinout, tak udělám mezixicht.
Mám tu ještě jednu stavebnici, možná by nebylo od věci to zkusit ohnout až
na 50V...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>