Re: Laboratorní zdroj

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 28 19:26:17 CET 2024

No právě... 33 by bylo OK, jenže je tam ještě -5, tak to máme 37, to je
taky OK. Ale jestli to má dávat 30V/3A a na vstupu je 1 mF, tak na to
bude muset bejt AC napájení vyšší.

Otázka je, co se stane, když se tam dá jinej OZ s jinými dyn. parametry.
Já bych spíš přidal omezení napájení OZ mezi 35-40 a nechal tam ty původní.

PH