Lak na kabely

Neděle Leden 28 17:34:28 CET 2024

Jeste me napadlo, vsichni doporucujete silikon ale ten neni mechanicky
ani lepive nic moc (aspon ty bezne, treba ten cerveny na motory je asi o
dost lepsi ale zas je hrozne matlavy a hnusny)
Nebylo by lepsi pouzit polyuretanovy tmel? (lepi se tim autoskla a
vsechno mozne) Drzi to jak svina prakticky na vsechno, je to asi i
chemicky odolne a pruzne.