Prepinac 2xDC->1xDC

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Leden 28 11:49:28 CET 2024

Tak jako to má pan Burda s tím, že panely připojené ke stávajícímu MPPT,
který nabiji ~600Wh baterii připojím paralelne k druhému malému MPPT jako
to má pan Burda a trafo (bude suplovat baterii a nyni jede 24/7 - router
napr.) doplní to co panely nedají. Uvidím jak se to osvědčí je to spis jako
experiment.

Mohl bych router zapojit přímo na baterii, ale vyžadovalo by to řízení
např. pokles pod nějakou uroven napětí baterie odpojit/prepojit router a
zapojit ho až by se baterie nabila na nějakou úroveň. Dá se to řešit nějak
blbuvzdorne analogově jako v tom prvním případě?