Re: Zdroj Wanptek TPS305 bylo: Re: Laboratorní zdroj

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 27 17:23:39 CET 2024

Já to u toho WPS605 zkoušel při 2,5 A je ten výstup čistý. Už proto, že na
výstupu je dohromady cca 1G5 kapacita, by s tam těžko objevilo nějaké
zvlnění okolo kilohertzu.
Během Vánoc jsem na webu narazil na kompletní schéma, ale teď už ho nemohu
najít. Byla to nějaká diskuse asi v ruštině a to schéma bylo v příloze.
Někdo to celé obmaloval. A byla tam zmínka, že měl se zdrojem problém po
tom , co ke zdroji připojil aklumulátor obráceně. Tak tam paralelně k
výstupu připojil nějakou brutální diodu, aby se to už nestalo. Oprava
spočívala ve výměně něčeho na chladiči a aby to šlo z chladiče odšroubovat,
musel vyletovat feritové trafko toho měniče.
Zaboha už to nemohu najít, matně si vzpomínám, že odkaz na tu diskusi byl z
nějakého obchodu kde zdroj prodávali.