Re: Zdroj Wanptek TPS305 bylo: Re: Laboratorní zdroj

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Leden 27 14:49:34 CET 2024

Obávám se, že u mého zdroje servisní menu asi nebude. Jednak se mi
nepovledlo do něj žádným způsobem dostat a jednak se o něm nezmiňuje ani
manuál. Vzhledově podobná je řada WPS  a tam servisní menu je. A má USB
vstup pro řízení z PC.

Petr