RE: Dvojitý zdroj Nice Power SPS3010-2KD - negativní zkušenosti

Ladislav Kručinský ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Pátek Leden 26 20:34:38 CET 2024

Že se vracím k starému vláknu - pane Lukeši nemáte někde odkaz na kalibraci těch digitálních zdrojů jak zmiňujete? Na Googlu nejsem schopen najít ani návod - jediný HADEX má povšechný návod k jednoduchému modelu.

Zdravím
Láďa

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Lukeš
Sent: Friday, December 22, 2023 9:16 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Dvojitý zdroj Nice Power SPS3010-2KD - negativní zkušenosti

Mám několik let starší nepříliš digitalizovanou verzi (jen s digi měřákama, nemá digi nastavování). Nějaká ochrana bude v háji. U mně to byla nějaká tučná ochranná dioda (měli ji v GM), ale už si nepamatuju přesně co ukazoval za bludy.

Co jsem koukal do návodů k těm digi, tak mají i nějakou kalibraci.