Re: stykač pro přepínání bojleru z GRID AC na solární měnič.

Pátek Leden 26 06:06:12 CET 2024

Stykac ale bude mit nevyhodu, ze ma trvale nejakou spotrebu. Bistabilni
prepinac siti by mozna byla lepsi volba. Ty Cinske jsou ale velmi hlucne
a nemaji nulovou polohu, nevim, jestli jsou sehnatelne nejake lepsi? To
by me docela zajimalo.