Prepinac 2xDC->1xDC

dresler dresler na hw.cz
Středa Leden 24 23:27:25 CET 2024

Napadají mě dvě diody nebo chytřejší tranzistorová zapojení, maličké odpory na vstupech kvůli vybalancování proudů, a je to bez výpadku 😉Tomáš Odesláno z mého zařízení Galaxy
-------- Původní zpráva --------Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com> Datum: 24.01.24  23:23  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Prepinac 2xDC->1xDC Zdravím, existuje něco kam bych z jedné strany připojil dva samostatné DC zdroje (třeba 12V trafo a FVE max cca 25V) a z druhé strany by se dal připojit spotřebič přičemž by 12V trafo dorovnavalo to co by nedaly panely (mrak, stín, noc...)? Stačilo by my třeba 20W a i ten výstup by mohl být v rozmezí 12-25V. Hlavně, aby to "prepinalo" bez výpadku. Použil bych to na napájení routeru a různého "smetí" v rozvadeci. Tahat to "přes baterku" se mi moc nechce. Tohle by se mi líbilo více (prima spotreba).Tj asi to co dělají veliké FVE stridace, ale v malém a v DC.DěkujiMG