Re: Modul nebo SW pro ESP na obecné použití s Tuya nebo Sonoff?

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Středa Leden 24 11:31:23 CET 2024

Taky zdravím,
mám to stejně. Jak se mi dostane do ruky něco, co je ESPHome kompatibilní,
hned tam ESPHome dávám. Ale často je potřeba to napoprvé rozebrat a připojit
přes seriák.

Pavel

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zapadlo <zapik na email.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 24. 1. 2024 10:53:44
Předmět: Re: Modul nebo SW pro ESP na obecné použití s Tuya nebo Sonoff?
"
Zdravím,

já nevím, ale adoptovat ESPHome mi trvalo strašně krátce a pokud mám něco
jednoduchého  (co nemá vysokou vnitřní logiku, nebo nepotřebuje hromadu dat
z HA - třeba displeje) tak v ESPHome je podle příkladu v dokumentaci napsané
asi za 5minut.

Dokonce bych řekl, že že t o funguje výrazně lépe jak můj vlastní kód. A je
lépe vnitřně ošetřený (třeba se podívejte jak má zpracované tlačítka).

U Tyua firmware se snažím ho většinou flashnout na něco "normálního" -
ESPHome a nebo OpenBK a podobně.

Petr