Re: Modul nebo SW pro ESP na obecné použití s Tuya nebo Sonoff?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Leden 24 10:19:38 CET 2024

Pokud chcete svoje ESP ovládat z tuya, potřebujete licenci, 1$/kus, ale
2 první licence jsou zadarmo. Zatím jim nevadí, když těch registračních
mailů z jednoho PC máte víc.

Pozor na tuya projekty, starší firmware zařízení šel využít podomácku,
ale to už pár let neplatí a u těch projektů to samozřejmě nikdo
nenapsal, tak abyste se nedivili, proč to nefunguje.

To co si o Tuyi myslíte, je tak 0,1% toho co o ní víte.

Z Tuya platformy (zdaleka to není jen cloud)  máme plné elektro obchody
bílé techniky, takové ty značky které dřív neexistovaly, každý obchod si
dělá svoje, u poplatků se sice pěkně prohnete (nový auto) ale co byste
nedali za vlastní značku, vůbec ta rychlovarná konvice nemusí mít ani
wifi a dělá (zajišťuje) to tuya v číně a desky se dělají i u JLC jen tak
mimochodem od té doby kdy JLC zrušilo osazovací limity.

Jediný způsob jak přijít k APP-note k šikmovokým švábům je nakoupit tu
"noname" bílou techniku a kuchnout ji.