Re: OT: řízení měniče solárů

Úterý Leden 23 19:35:03 CET 2024

Se svými 8 KWp jsem byl soběstačný do půlky listopadu, ale to jsem měl
rozebrané topení a topilo se jen v kamnech.
Tady mám listopad http://vaelektronik.cz/fotky/listopad.png
Když den nesvítilo, v pohodě to pokryla baterka a stačilo, aby každý
druhý den bylo aspoň polojasno. Když topím (výpočtová ztráta domu 5 KW a
TČ voda-voda s COP 5) , přítelkyně je zmrzlá a je tady věčně 23 stupňů,
vystačí mi elektrika na den. Ale to se ohřívá bojler, vaří, občas peče,
pere. Tady je ukázka, jak 31 KWh stačilo tak akorát.
http://vaelektronik.cz/fotky/slunecno.png
Jenže teď když jsem byl pár dní u přítelkyně, topení nastavené na 18
stupňů a mrzlo, ale neběželo nic jiného, najednou vidím, jak málo se
protopí.
http://vaelektronik.cz/fotky/2001.png Tady celý den svítilo
http://vaelektronik.cz/fotky/2101.png a tady jen chvíli dopoledne.
Topení jsou ty obdélníčky vždycky asi 1,5 hodiny 1,6-1,7 KW.

Anděl