Re: OT: řízení měniče solárů

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Leden 23 13:44:53 CET 2024

Komunitní energetika asi nikdy nebude bez distribučních poplatků, ale
budou třeba v nějakém případě nižší než doposud, kdy je mají všichni
stejné podle sazby.
Jenže to ponížení bude muset někdo zaplatit, takže obecně půjdou náklady
na budování a udržení sítě s rozvojem OZE nahoru, včetně např. toho
Energetického datového centra (EDC), které to má počítat.
Distribuční poplatky levné už byly.

Martin Hanek