Re: OT: řízení měniče solárů

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Leden 23 13:12:56 CET 2024

Já myslím, že distribuční poplatky slouží především pro udržování
distribuční soustavy v chodu a její další rozšiřování. Samozřejmě s
potřebnou administrativou okolo.  Lze si jen těžko představit, že dráty ,
transformátory, pojistky  atd. si bude nějaké energetické
společenství udržovat samo, nebo si na to najímat nějaké firmy bez vazby na
ČEZ.  Všechny ty distribuční komponenty jsou v majektu ČEZu a pochybuji, že
se jich vzdá nebo dovolí někomu se v tom vrtat. Mám známého, který vlastní
firmu, pracující pro ČEZ a jejich podmínky jsou velmi přísné.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

út 23. 1. 2024 v 11:18 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>