Re: stykač pro přepínání bojleru z GRID AC na solární měnič.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 22 14:56:34 CET 2024

Přepínač sítí?
https://vi.aliexpress.com/item/4000944514981.html

Prodávají se samozřejmě různé jiné i u nás.
Řízení buď automaticky nebo ručně.
Mívají buď polohu I a II, nebo (a to je podle mě lepší) I, 0, II.

PL