RE: Modul nebo SW pro ESP na obecné použití s Tuya nebo Sonoff?

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Pondělí Leden 22 12:00:56 CET 2024

Není to placeno , když jsem si sw stahoval tak to tam pořád něco hlásilo ?

> Od: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 22.01.2024 11:55
> Předmět: RE: Modul nebo SW pro ESP na obecné použití s Tuya nebo Sonoff?

Na Home Assistanta existuje ESPHome. Na základní věci je to naprosto úžasné, primitivní konfigurace pomocí jednoduchého YAMLu, poprvé upload softwaru sériově, poté už OTA. Zatím jsem do toho nezkoušel psát vlastní kód, ale časem se na to chystám a věřím, že to půjde.

 Jakub Šerých

 -----Original Message-----
 From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
 Sent: Monday, January 22, 2024 11:52 AM
 To: hw-list na list.hw.cz
 Subject: Modul nebo SW pro ESP na obecné použití s Tuya nebo Sonoff?

 Dobrý den,
 mějme nějaké zařízení, aktuálně se ovládá sériovým portem a byl by zájem ho připojit do IOT.

 1. Dělají se nějaké moduly, které se prostě připojí na sériák, SPI, nebo I2C a něco obecného tím můžou ovládat?
 2. Je někde nějaký open source projekt, že bych třeba v ESP použil knihovnu na Tuya, dopsal vlasní kód a ESP by pak ovládalo můj HW?

 Aktuálně by se nejvíc hodila Tuya, ale Sonoff, nebo Google, Samsung by vyhověly taky.

 Díky,
 PH